Vil du have den bedste køreskoleoplevelse i Tinglev? Raahauges Køreskole er dit valg! Vi hjælper dig med at opnå din kørekortdrøm og blive en sikker, kompetent bilist. Vi starter løbende hold i Tinglev og det bliver med SÆRLIG RABAT HELE 2024.

14.000,-

Ring på 31 42 78 08 for at tilmelde dig i Tinglev, eller tilmeld dig her på hjemmesiden.

Vi har til huse i et lokale hos Dansk Folkehjælp, Hovedgaden 23. Indgang fra p-pladsen mod Brugsen. Der kommer snart et skilt på døren.

Erfaren instruktør

Jeg har været kørelærer i over 10 år og undervist mange hundrede elever.

Fleksible tidsplaner

Vi forstår, at livet kan være travlt. Derfor tilbyder vi fleksible undervisningstider, der passer til din kalender.

Vi tilbyder selvfølgelig konkurrencedygtige priser, så du kan få den bedste undervisning til overkommelige priser.

Kom i gang i dag!

Kontakt os på 31427808 eller mail@raakoer.dk for at få yderligere oplysninger eller tilmelde dig.